aperiòdic depenent del tros

.

diumenge, 27 de desembre del 2009

Creure-s'ho

Que no hi ha al mon força mes gran que la ingenuïtat ,que la inconsciència ens fa agosarats, diquem-ho com vulguem. Sempre m'he sabut ingenu i inconscient, i no se fins a quin punt m'ha pogut beneficiar o perjudicar. Però l'impuls principal de la meva vida, el motor sempre ha estat el pensament. Com un ruc radere d'una pastanaga, sempre m'he deixat endur per les meves idees. I molts cops aquestes s'han tornat contra mi, no sempre.O potser si...

Plou cada dia, fang i tolls
el tros es negat, terròs moll
boira i gel,Sant Salvador nevat
fred, tot es fosc la nit arreu
el terròs moll,tros mal-leït
barrancs i basses, botes
mitjons humits, dits gelats
nas roig,ungles blavoses
dits que no hi son. Coll encongit camino cap a la quadra fent xip-xap. Tolls,fang.
Negra nit, plou. Sang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada